Posted by : Admin 3 Eylül 2020 Perşembe

 






Hepinize merhaba sevgili arkadaşlar. Ben ekibin yeni yöneticilerinden Boran yeni geçici sitemiz hayırlı olsun diyelim öncelikle.😏😏😏  Eh bu siteyi açmak için ne zorluklar çektik bilemezsiniz. önce başka biri kodlayacaktı sonra adamdan ses çıkmadı bekledik falan ben de o sıralarda ekibe katıldım. Adamdan ses artık tamamen çıkmayınca geçici olarak blog açmaya karar verdik. Ne güzel değil mi? Keşke hikaye burada sona erseydi. Evet şimdi blog açmaya karar verdik ama hangi temayı seçicektik. Gerçekten güzel bir tema bulduk ama o tema da tırt çıktı hız sorunları falan filan... sonra başka bir tema aradık ve bu temayı bulduk. Tabi bu sırada kurucu önderimiz Hayuriyle beraber bir sürü sorunla başa çıktık. (ona buradan selam olsun) Site açma işi sandığımdan daha zormuş ama eninde sonunda başardık neyse bence önemli olan şey ahım şahım bir site açmak değil Manga tr'ye bağımlı olmamak Bu benim ilk güncel deneyimim o yüzden kusura bakmayın😊 neyse hepinizi çok seviyorum ekip arkadaşlarım
Sonraki güncelde görüşmek üzere




{ 2 yorum... read them below or Comment }